Help, ik heb een klacht

 

Tandarts E.A. de Haan

 De beste zorg voor U

 Bel ons  0172 - 21 69 79 

Tandartspraktijk E.A. de Haan

Mendelweg 22 b

2771 TP  Boskoop

 

Email ons: info@tandartsdehaan.nl


Nieuw: pin-automaat. U kunt nu ook pinnen.

Nieuw: WhatsApp 06 19 68 56 06

Nieuw: gratis wifi in de praktijk 


 

Covid-19 en uw tandartsbezoek.

Uw praktijk is weer op de reguliere openingstijden geopend voor alle behandelingen.

Er gelden wel een aantal aanpassingen. Kijk op de pagina Coronavirus Covid-19 voor de laatste informatie.

           

Wijziging in uw gezondheid? Vul nieuwe anamnese in.

Gebruikt u medicatie of is er iets veranderd aan uw gezondheid? Vul thuis alvast de gezondheidsvragenlijst (anamnese) in en neem deze mee op uw tandartsbezoek. Anamnese (gezondheidsvragenlijst) invullen.

Bel ons:    0172 - 21 69 79

De praktijk is tijdens openingstijden de gehele dag per telefoon bereikbaar met uitzondering van de pauzes.


08.30 - 17.30  maandag

08.30 - 17.30  dinsdag

08.30 - 17.30  woensdag

08.30 - 17.30  donderdag

08.30 - 12.30  vrijdag 


10.15 - 10.30  koffiepauze

12.30 - 13.30  lunchpauze

15.15 - 15.30  theepauze


Behandeling uitsluitend op afspraak.

Wachtkamer Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop
Balie Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop
Balie 2 Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop
Behandelstoel Kamer 1 Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop
Kamer 1 Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop 1
Kamer 1 Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop 2
kamer 1 Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop 3
kamer 1 Tandarts de Haan Tandartspraktijk Boskoop 4

Help, ik heb een klacht.

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts of tandarts-specialist. Toch kan het voorkomen dat u vindt dat hij u niet goed of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u hier eerst met uw behandelaar over praat. En er zo probeert uit te komen.

Als u ergens ontevreden over bent, dan kunt u de volgende stappen nemen:


1 Gesprek met uw tandarts

Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt of wat u dwars zit. De tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan samen zoeken naar een oplossing.


2 Informatie van het TIP

Als u er samen niet uitkomt of u wilt uw klacht met een onafhankelijke partij bespreken, kunt u telefonisch informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), telefoonnummer 0900 20 25 012, € 0,90 per gesprek. Het TIP is opgericht door de KNMT. De TIP-medewerker kan met u meedenken hoe u het beste met uw tandarts in gesprek kunt gaan en geeft u hiervoor tips en handvatten. Het TIP kan ook voor u nakijken of uw tandarts is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT.


3 Klachtenregeling

Sinds 1 januari 2017 heeft de KNMT een nieuwe klachtenregeling die u als patiënt meer te bieden heeft dan de oude regeling. U kunt hier hulp krijgen bij het oplossen van uw klacht als u er zelf niet uit bent gekomen met uw tandarts.

- De KNMT klachtenregeling is goedgekeurd door de Consumentenbond.

- Uiteraard is onze regeling 100% Wkkgz-proof.

- In de nieuwe regeling wordt u sneller en beter geholpen bij de afhandeling van uw klacht: wij bieden u kosteloos een klachtenfunctionaris aan. Die zal bemiddelen tussen u en de tandarts als dat nodig is en helpt u gedurende het hele klachtenproces.

- Als uw klacht niet wordt opgelost met de hulp van de klachtenfunctionaris, dan kunt u uw klachten laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Die instantie kan uitspraken doen over een schadevergoeding.


Kosten

Aan de bemiddeling zijn geen kosten verbonden. Dat geldt ook voor de klachtbehandeling. Als u het TIP belt, betaalt u een vast bedrag per gesprek.

Lees hier meer over de: Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (wkkgz) .

Maak gebruik van het klachtenformulier voor patiënten.

Het beste is om als eerste een gesprek aan te gaan met uw tandarts.

De eerste stap kan zijn om de praktijk te bellen 0172 - 21 69 79 of een email te sturen.

Voor het sturen van een email kunt u gebruik maken van onderstaand contactformulier.



 
 
 
 
 
 

Praktijk-adres:


Mendelweg 22-b

2771 TP Boskoop




Contactgegevens:


Bel ons: 0172 -  21. 69. 79.  


WhatsApp: 06_19_68_56_06


Email ons: info@tandartsdehaan.nl

Openingstijden:


08.30 - 17.30  maandag     

08.30 - 17.30  dinsdag       

08.30 - 17.30  woensdag   

08.30 - 17.30  donderdag   

08.30 - 12.30  vrijdag      

Tandarts E.A. de Haan © 2020