De beste zorg voor U
Bel ons 0172 - 21 69 79
Tandartspraktijk E.A. de Haan
Mendelweg 22 b
2771 TP Boskoop
Email ons: info@tandartsdehaan.nl
Nieuw: pin-automaat. U kunt nu ook pinnen.
Nieuw: WhatsApp 06 19 68 56 06
Nieuw: gratis wifi in de praktijk
Covid-19 en uw tandartsbezoek.
Uw praktijk is op de reguliere openingstijden geopend voor alle behandelingen. U moet voorafgaand aan uw bezoek aan de praktijk een aantal triage vragen beantwoorden.
Op de pagina Coronavirus Covid-19 vindt u de laatste informatie.
Wijziging in uw gezondheid? Vul nieuwe anamnese in.
Gebruikt u medicatie of is er iets veranderd aan uw gezondheid? Vul thuis alvast de gezondheidsvragenlijst (anamnese) in en neem deze mee op uw tandartsbezoek. Anamnese (gezondheidsvragenlijst) invullen.
Bel ons: 0172 - 21 69 79
De praktijk is tijdens openingstijden de gehele dag per telefoon bereikbaar met uitzondering van de pauzes.
Doordat er door de corona veel vaker gebeld wordt, en de gesprekken langer duren, zijn wij minder goed bereikbaar.
08.30 - 17.30 maandag
08.30 - 17.30 dinsdag
08.30 - 17.30 woensdag
08.30 - 17.30 donderdag
08.30 - 12.30 vrijdag
10.15 - 10.30 koffiepauze
12.30 - 13.30 lunchpauze
15.15 - 15.30 theepauze
Behandeling uitsluitend op afspraak.
De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts of tandarts-specialist. Toch kan het voorkomen dat u vindt dat hij u niet goed of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u hier eerst met uw behandelaar over praat. En er zo probeert uit te komen.
1 Gesprek met uw tandarts
Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt of wat u dwars zit. De tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan samen zoeken naar een oplossing.
2 Informatie van het TIP
Als u er samen niet uitkomt of u wilt uw klacht met een onafhankelijke partij bespreken, kunt u telefonisch informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), telefoonnummer 0900 20 25 012, € 0,90 per gesprek. Het TIP is opgericht door de KNMT. De TIP-medewerker kan met u meedenken hoe u het beste met uw tandarts in gesprek kunt gaan en geeft u hiervoor tips en handvatten. Het TIP kan ook voor u nakijken of uw tandarts is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT.
3 Klachtenregeling
Sinds 1 januari 2017 heeft de KNMT een nieuwe klachtenregeling die u als patiënt meer te bieden heeft dan de oude regeling. U kunt hier hulp krijgen bij het oplossen van uw klacht als u er zelf niet uit bent gekomen met uw tandarts.
- De KNMT klachtenregeling is goedgekeurd door de Consumentenbond.
- Uiteraard is onze regeling 100% Wkkgz-proof.
- In de nieuwe regeling wordt u sneller en beter geholpen bij de afhandeling van uw klacht: wij bieden u kosteloos een klachtenfunctionaris aan. Die zal bemiddelen tussen u en de tandarts als dat nodig is en helpt u gedurende het hele klachtenproces.
- Als uw klacht niet wordt opgelost met de hulp van de klachtenfunctionaris, dan kunt u uw klachten laten beoordelen door de Geschilleninstantie Mondzorg. Die instantie kan uitspraken doen over een schadevergoeding.
Kosten
Aan de bemiddeling zijn geen kosten verbonden. Dat geldt ook voor de klachtbehandeling. Als u het TIP belt, betaalt u een vast bedrag per gesprek.
Lees hier meer over de: Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (wkkgz) .
Maak gebruik van het klachtenformulier voor patiënten.
De eerste stap kan zijn om de praktijk te bellen 0172 - 21 69 79 of een email te sturen.
Voor het sturen van een email kunt u gebruik maken van onderstaand contactformulier.
Praktijk-adres:
Mendelweg 22-b
2771 TP Boskoop
Contactgegevens:
Bel ons: 0172 - 21. 69. 79.
WhatsApp: 06_19_68_56_06
Email ons: info@tandartsdehaan.nl
Openingstijden:
08.30 - 17.30 maandag
08.30 - 17.30 dinsdag
08.30 - 17.30 woensdag
08.30 - 17.30 donderdag
08.30 - 12.30 vrijdag
Tandarts E.A. de Haan © 2021